پیام خود را بنویسید

اخبار : برگزاری آزمون فاینال دوره کاردانی بهورزان شاغل به صورت الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان

 | تاریخ ارسال: 1405/4/1 | 
دکتر سجاد پورباقر معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه گفت: این آزمون با هدف سنجش آموخته‌های بهورزان شاغل و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های تخصصی آنان برگزار شد و نقش مهمی در افزایش توانمندی نیروهای بهداشتی شاغل در مناطق روستایی ایفا می‌کند.

وی افزود: این برنامه در راستای تقویت توانمندی‌های علمی و عملی بهورزان شاغل و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی اجرا شده است که بی‌تردید گامی مؤثر در توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به جمعیت روستایی استان و ارتقای شاخص‌های سلامت به شمار می‌رود.

این آزمون با نظارت مستقیم نمایندگان معاونت آموزشی، حراست و کارشناسان آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه  و از طریق سامانه الکترونیکی «فرادید» برگزار شد و فرآیند برگزاری آن در سه نوبت به‌صورت دقیق و منظم مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 132 بار   |   دفعات چاپ: 10 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7458 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 3468 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22506594 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 133951 بازدید